NPS-tulokset jälleen kerran huippulukemissa.

Kun asiakkaat ovat palvelun keskiössä, se näkyy myös tuloksissa. PAJAKONin teettämä asiakastyytyväisyyskysely lähetettiin 535:lle yrityspäättäjälle ja tulokset on varsin mukavaa katseltavaa.

Jos NPS-tutkimus ei ole tuttu, eikä tulokset kerro mitään, niin tulosvertailua voi suorittaa täällä.

Tulokset PDF-muodossa tästä.

Lue lisää

Meiltä voit tilata FIRSTBEAT Hyvinvointianalyysin
Meiltä voit tilata FIRSTBEAT Hyvinvointianalyysin
29 lokakuuta, 2018

Asiakasyrityksemme voivat nyt tilata kauttamme henkilöstölleen FIRSTBEAT Hyvinvointianalyysin.

Päivittyvä koronaohje työntekijälle
Päivittyvä koronaohje työntekijälle
17 tammikuuta, 2022

Koronaa koskevat ohjeistukset muuttuvat nopeaan tahtiin – sekä kunnallisesti, sairaanhoitopiireittäin että valtiollisest...

Täsmä Työterveys huippulukemiin tyytyväisyyskyselyssä
Täsmä Työterveys huippulukemiin tyytyväisyyskyselyssä
7 joulukuuta, 2017

PAJAKON toteuttaman asiakastutkimuksen tulokset olivat kaunista katseltavaa. NPS-tulokseksi saatiin 80.